Povedeme pro Vás účetnictví a daňovou evidenci od A po Z
Poskytneme Vám kompletní služby v oblasti účetnictví a daňové evidence od zajištění přepravy dokladů, vystavení dokladů, přes jeho zaúčtování, zpracování, založení a podání daňového přiznání, až po uložení potřebných dokumentů k archivaci na příslušném rejstříkovém soudu. S námi můžete hodit všechny starosti s účetnictvím za hlavu a věnovat se naplno Vašemu, co Vás baví.
Nastavíme s Vámi vedení účetnictví a daňové evidence podle Vašich potřeb. Ať jste plátce či neplátce DPH, řekneme si, co je důležité pro Vás sledovat a zajistíme rozúčtování na jednotlivá střediska nebo zakázky, vedení skladové evidence, evidence majetku a mnoho dalšího.
Ve zkratce:
-
Vedení účetnictví a daňové evidence pro plátce i neplátce DPH,
-
vystavení vydaných faktur dle podkladů od klienta,
-
zaúčtování pokladních dokladů,
-
zaúčtování nebo export bankovních výpisů,
-
účtování v cizích měnách, zaúčtování kurzových rozdílů,
-
vyúčtování zálohových plateb, vystavování a kontrola případných zápočtů,
-
účtování na střediska nebo zakázky,
-
vedení skladové evidence a evidence majetku, účtování interních dokladů,
-
informace do kdy, jakou částku, komu a na jaký účet zaplatit,
-
zkontrolované rozvahové účty se zůstatky, které mají na konci měsíce na účtech být,
-
sestavování výkazů (rozvaha, výkaz zisků a ztrát, cash flow),
-
saldokonto, knihy pohledávek a závazků,
-
účetní závěrku včetně inventarizace rozvahových účtů,
-
statistické výkazy,
-
uložení potřebných dokumentů k archivaci na příslušném rejstříkovém soudu,
-
zajištění přepravy dokladů,
-
zpracování daňových přiznání vždy pod dozorem daňového poradce.