Mzdové účetnictví a personalistika
Personalistika a s ní spojené mzdové účetnictví není nic jednoduchého a obzvláště v malých a středních firmách je jedním z největších zdrojů papírování. Každá chyba se zde může vymstít. Abyste se vyhnuli problémům a chybám, které by Vás mohly přijít draho, nabízíme Vám kompletní vedení a poradenství v oblasti mzdového účetnictví a všech povinností souvisejících s personalistikou.
Jsme tým profesionálů, který má se mzdovým účetnictvím a personalistikou dlouholeté zkušenosti a zajistí Vám veškerou personální a mzdovou agendu od vypracování pracovních smluv a dohod mimo pracovní poměr, přes přihlášení zaměstnanců na příslušné úřady, zpracování mezd zaměstnanců a výplatních pásek, až po zpracování ročního zúčtování daně a evidenčních listů důchodového pojištění pro zaměstnance. Zašleme Vám podklady k platbě mezd a souvisejících odvodů, nabízíme i zajištění importu příkazu k úhradě do Vaší banky. Vypracujeme i exekuce zaměstnanců.
Zabýváme se i problematikou zaměstnávání občanů ze třetích zemí.
Vystavíme Vašim zaměstnancům všechny potřebné dokumenty
Zajistíme pro Vaše zaměstnance veškerá potvrzení a doklady potřebné pro daňové přiznání a úřady, včetně potvrzení o zaměstnání a potvrzení o zdanitelných příjmech. Také zajistíme potvrzení pro soukromé účely např. půjčky, hypotéky apod.
Zastoupíme Vás při jednání s úřady ČSSZ a ZP
Dobře víme, jak vysilující bývá pro podnikatele a živnostníky komunikace s úřady ČSSZ a zdravotními pojišťovnami. Nyní máte možnost se této nepříjemné povinnosti zbavit. Veškerou komunikaci s úřady přebereme na sebe. Zajistíme tedy přihlášení, odhlášení zaměstnanců a podání přehledů prostřednictvím naší datové schránky.
Ve zkratce:
-
Vypracování pracovních smluv, dohod o provedení práce a pracovní činnosti,
-
prohlášení poplatníka,
-
přihlášení zaměstnavatele na příslušné instituci – ČSSZ, zdravotní pojišťovny, FÚ, Úřad práce,
-
přihlášení zaměstnance na ČSSZ, ZP, případně na Úřadu práce,
-
při skončení pracovního poměru odhlášení zaměstnance na ČSSZ, ZP, případně a Úřadu práce,
-
předání dokumentů spojených s odchodem zaměstnance,
-
zpracování měsíčních mezd zaměstnanců a s tím spojených úkonů,
-
podání přehledů ČSSZ a ZP prostřednictvím naší datové schránky,
-
příkazu k úhradě s platbami odvodů, včetně možnosti importu do Vašeho internetového bankovnictví,
-
vystavení ELDP pro příslušnou ČSSZ,
-
správu a evidenci mzdových listů,
-
zpracování ročního zúčtování daně pro zaměstnance,
-
zpracování vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti a srážkové daně odvedené zaměstnavatelem,
-
komunikaci a zastupování na úřadech.